Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Kontakt ze sprzedającym
W pierwszej kolejności należy skontaktować się mailowo ze sprzedającym aby poinformować o wynikłym problemie. Po otrzymaniu maila zwrotnego od sprzedawcy, kontynuuj następne kroki.

2. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

3.Odesłanie produktu
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

4. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
VIP DRUKARNIA CYFROWA
ul. Czereśniowa 6

43-450 Ustroń

5. Czas na składanie wniosku o zwrot
14 dni licząc od dnia dostawy produktu.

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy:

Formularz

Prawa konsumenta ustawa z dnia 30 maja 2014 D20140827L