Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Kontakt ze sprzedającym
W pierwszej kolejności należy skontaktować się mailowo ze sprzedającym aby poinformować o wynikłym problemie. Po otrzymaniu maila zwrotnego od sprzedawcy, kontynuuj następne kroki.
2. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
3.Odesłanie produktu
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
4. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
VIP DRUKARNIA CYFROWA
ul. Czereśniowa 6
43-450 Ustroń
5. Czas na składanie wniosku o zwrot
14 dni licząc od dnia dostawy produktu.
Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy: